2016

-El BLOC de POSTALS de LH #lhpostal: activitat comuna entre tots els Punts Òmnia de l’Hospitalet. Fotografies amb vocació de postal realitzades per tots els alumnes dels diversos Punts Òmnia de la ciutat, mostrant imatges dels seus barris.

http://lhpostals.blogspot.com.es

2009

-El BLOC de la BLOGLHOSFERA: projecte impulsat conjuntament per les gents que habiten els Punts Òmnia de l’Hospitalet

http://bloglhosfera.wordpress.com

2009

La 3ª Circular Omnia -2009, editada per l’equip coordinador de la Xarxa Omnia a Catalunya fa una bona menció del que suposa la paraula Xarxa, en aquest cas amb el privilegi de menció especial a la Xarxa de L’Hospitalet:

http://issuu.com/xarxa-omnia/docs/3era_circular_omnia_09/11

Anuncis

8 Respostes to “Xarxa”

  1. MªJosé Says:

    molt bones companys!
    sóc la MªJosé, de Ripollet. Fa uns anys vaig estar de dinamitzadora al vostre punt i, avui mirant el blog, van vingut molt bons record d’aquella época.
    només us volia donar l’enhorabona per la feina que en feu i molts record i petonets a tota la gent…sobretot als pitufos que vaig deixar que ja son homes!!!!!!!!!!!! ens fan grans !
    Milaaaaaaaaaaaaaaaa! que tal te va todo? espero que muy bien.
    un besazo

  2. Mila Says:

    Mª José!! No saps la il.lusió que ens ha fet -que m’ha fet!!- llegir-te a través d’aquest Bloc del nostre Punt Òmnia, del teu durant uns quants anys treballant a tope, companya!!!!…Ja veus que seguim vius i amb força, i que els xavals van creixent -t’hauràs quedat de pedra mirant cares conegudes!!!- i segur que reconeixes l’aportació de la teva feina en aquestes pàgines :)!!! Com està la teva peque?!!! …Dintre de poc haurem de pensar alguna cosa pel 10º Aniversari del Punt, a veure si ens podem reunit tot@s els que hem compartit aula en aquest temps 🙂
    Un beso muuuuy grande y si te viene de paso un día dejarte caer por Hospi, vente y tenemos la suerte de conocer a tu hij@ !!! ..o +s ;)!!!
    Mila

  3. Oriol-Globit Says:

    Hola, acabo d’estrenar el meu blog per tots aquells que tingueu o treballeu amb nens:
    magicglobit.blogspot.com

  4. Oriol-Globit Says:

    Utilitats de tenir un bloc!
    Hola, el primer dia del meu bloc m’ha estalviat un viatge a Calella per entregar en C.d. el que ara es pot veure en el meu bloc.
    Animeu-vos a crear el vostre blog!
    Oriol-Globit

  5. Ana Porras Luque (Benito Meni CASM) Says:

    Tras muchos miércoles visitando vuestra entidad me gustaría comunicaros mi opinión sobre esta pequeña sala de ordenadores del Punto Omnia de La Torrassa de L’hospitalet.

    Soy enfermera, y trabajo en un programa de salud mental cuyo objetivo principal es lograr la rehabilitación psicosocial de la persona con enfermedad mental dentro de la comunidad. Para ello, entre otras cosas, le acompaño a los recursos que tiene en su propio barrio. De esta manera fue como tropecé con este Punto Omnia. Ya formáis parte de la cartera de servicios con la que trabajo, porque es el espacio más adecuado para la persona que no sabe utilizar un ordenador y tiene dificultades para seguir el ritmo de un curso. En el aula libre podemos ir enseñándole como funciona Internet, Word y el correo electrónico, sin prisa, de forma gratuita y adaptada.

    También hay un chico con el que intenté que se integrara en recursos específicos de la red de salud mental y no lo conseguimos, en cambio lleva años acudiendo semanalmente a vuestro entidad, siendo para él un espacio muy valioso en su vida, porque es de los escasos momentos que permanece en un contexto ajeno al familiar. Sois su familia de los miércoles.

    Y mientras en esa hora de los miércoles yo voy explicando a la persona que acompaño como se guarda una archivo o se abre una cuenta de correo… aprecio el buen ambiente creado en el grupo de personas que se han conocido mientras aprendían el manejo del ordenador y siguen utilizando el aula libre para descargar su correo, mostrar sus fotos… y también observo aquella persona que entra porque necesita apoyo para realizar su Currículo, y observo que entran unos muchachos que no disponen de ordenador en casa y aprovechan este espacio para consultar correo, la Web, o jugar un rato.

    Podría nombrar más ejemplos para explicar como las personas que estáis ahí, gestionando este recurso, no sólo enseñáis informática sino que ésta es una herramienta que a la vez usáis para la integración social, rehabilitación, ocio, encuentro, motivación … de los vecinos de esta zona de La Torrassa y de otros barrios.

    Esta es mi experiencia que surge sólo de una hora de aula libre que yo acudo a la semana, ¡cuántas experiencias y situaciones viviréis aquí cada día!.

    Os he escrito esto para que sigáis igual de motivados y creyendo en vuestro proyecto, un proyecto que lleváis a cabo diariamente, que es austero en costes económicos pero rico en entusiasmo, en esfuerzo y en personas beneficiadas.

    Espero seguir trabajando con vosotros mucho tiempo.
    Enhorabuena a todos.

    Ana Porras
    PSI (L’Hospitalet)

  6. Antonio Marchena molina Says:

    Ana siguiendo el consejo de Mila acabo de leer tu escrito y no he podido resistir el impulso de darte mi opión sobre el mismo y es decirte que me has alegrado el día. Y digo esto por que personas como vosotras/vosotros etc…haceis posible que personas unas con problemas puntuales, otras con problemas más duraderos apreciemos que hay gente muy valiosa que hacen de su trabajo una herramienta de ayuda a los demás.

    Recibe un afectuoso saludo.
    Antonio Marchena.

  7. pepet Says:

    Estic esperam en candeletes que arribi el dia per retrobar nos i comença a treballa tots els temes colza amb colza i que cada vegada fem mes coses i ens impliquem mes per fe un punt Omnia jis arrels el mes dinàmic de l¨ Hospitalet abeura si som ca pasos de arriba a consegir aquesta meta

    1. Mila Says:

      Pep……..Amb gent com tu, amic blocaire, de ben segur 😉

      Gràcies pel comentari i l’amabilitat! …I fins el dia 20 de setembre, que tornarem a obrir les portes del Punt Omnia al públic, amb la il.lusió i el luxe de viatjar en companyia de gent com vosaltres;)

      Salut i fins ben aviat!
      Mila

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s